مهندس بهداشت حرفه ای

مهندسی بهداشت حرفه ای و محیط

مهندس بهداشت حرفه ای

مهندسی بهداشت حرفه ای و محیط

MS در ایمنی و مهندسی بهداشت

MS در ایمنی و مهندسی بهداشت

این برنامه آموزش مهندسان در تخصص از ایمنی و بهداشت شغلی. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان می توانند به فرض هر دو مسئولیت فنی و مدیریتی حرفه ای ایمنی. برنامه درسی شده است با توجه به موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH)، که بانی برنامه طراحی شده است. از طریق کار و پژوهش البته، افراد به تمام مناطق اصلی نگرانی به ورود به سطح حرفه ای ایمنی، از جمله چگونه فن آوری و مواد خطرناک را تحت تاثیر قرار ایمنی محل کار قرار گرفته است. برنامه NJIT است تنها یکی از تعداد انگشت شماری ارائه شده در ایالات متحده و تنها برنامه سطح master در نیوجرسی.NIOSH ارائه می دهد تعداد محدودی از حق الزحمه و کمک های مالی بهبودی کمک درسی به دانش آموزان واجد شرایط است.

حداقل 36 اعتبار مورد نیاز است، از جمله 18 واحد هسته در دوره به عنوان: جنبه های حقوقی از بهداشت و ایمنی، روش های مهندسی ایمنی، بهداشت صنعتی و بهداشت حرفه ای، ارگونومی کاربردی صنعتی، آمار کاربردی و اپیدمیولوژی برای تجزیه و تحلیل خطر، سیستم های ایمنی.

کلمات کلیدی مرتبط: آشنایی با رشته مهندسی بهداشت حرفه ای , پرستار سایت در امیرآباد شمالی , استخدام تکنسین کامپیوتر , بازاریاب در منطقه هفت , استخدام بازاریاب تهران , میدان قزوین مهندس صنایع با توانایی کار با کامپیوتر , استخدام پرستار سالمند , شغل بازاریاب استان خراسان رضوی , منشی آشنا به حسابداری , مهندس سخت افزار چالوس با توانایی کار با کامپیوتر ,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.